כיצד הפכה ליברפול ליעד השקעה אטרקטיבי באנגליה?

      תוכן שיווקי

תוכן עיניינים

בתחום השקעות הנדל"ן, העיר ליברפול הפכה לייעד השקעה בעל הזדמנויות רבות למשקיעים. אופיה הייחודי של העיר, ההיסטוריה והתרבות העשירה, לצד תוכנית נרחבת של התפתחות עירונית, ממקמת אותה כעיר בטוחה להשקעה בנדל"ן.

תשואות גבוהות משכירות:

תשואות גבוהות משכירות ופוטנציאל עליית ערך, אלו הסיבות העיקריות לבחירה בליברפול כיעד השקעה מוביל:

אחת ההזדמנויות המפתיעות ביותר של שוק הנדל"ן בליברפול היא התשואה הגבוהה משכירות.

העיר באופן תדיר מדורגת בקרב הערים המציעות תשואות גבוהות ביחס לערים שונות באנגליה, מה שהופך אותה ליעד אטרקטיבי למשקיעים שמחפשים לייצר הכנסה פסיבית גבוהה מהשכרת נכסים.

ממוצע התשואות של לב פרופרטיס בליברפול עומד על כ-7%-7.5% מהשכרה בחתך של כאלף נכסים שנרכשו בחמש השנים האחרונות. התשואות משתנות בהתאם למיקום הנכס בעיר וגודל הנכסים.

השילוב שבין הביקוש הגבוה לנכסים להשכרה לצד מחירי נכסים זולים בהשוואה ללונדון לערים גדולות אחרות באנגליה, יוצר סביבה חיובית המאפשרת למשקיעים להבטיח לעצמם החזרים גבוהים. 

עליית הערך הרציפה:

בעוד שהתשואות משכירות גבוהות ומהוות מרכז המשיכה של המשקיעים, שוק הנדל"ן של ליברפול מציע גם פוטנציאל עליית ערך חשוב ומשמעותי. העיר שנמצאת בהתקדמות רציפה לאורך השנים, פועלת להתממשות פרויקטים להשבחה עירונית נרחבים באזורים שונים בעיר ומובילה לעליית ערך נכסי הנדל"ן באופן מתמשך לצד התקדמות העבודות בעיר. 

העיר מושכת אליה חברות ועסקים רבים, סטודנטים ואנשי מקצוע המגיעים לעבוד בעיר, המגבירים את הדרישה למגורים להשכרה ובאיכות שיפוץ גבוה יותר.  אלו באופן ישיר משפיעים גם על עליית ערך הנכסים והדרישה מצד השוכרים והקונים.

לכן, משקיע יכול להרוויח לא רק מהכנסה מהשכרת הנכס אלא גם מעליית ערך הנדל"ן בטווח הארוך. פרויקטים כמו בניית האצטדיון של אברטון ברציף ברומלי מור, הוא כמובן השפעה ישירה על מחירי הנכסים בסביבת האצטדיון החדש שיכלול כמות מושבים של כ-52,000 איש, ומתוכנן לארח סדרת אירועי תרבות נוספים מעבר למשחקי הכדור-רגל. 

תוכנית הפיתוח העירונית הנרחבת של ליברפול:

 הנוף העירוני של ליברפול עובר התעוררות מחודשת ומשמעותית בשנים האחרונות ועוד צפוי להמשיך ולהשתנות עם התקדמות הפרויקטים הנרחבים בעיר.

Liverpool Water Development

הפרויקט המשמעותי ביותר על קו המים של ליברפול הכולל תוכנית מאסיבית שתהפוך את אזור הנמל הצפוני לשכונה מעורבת ודינאמית, כוללת מגורים, עסקים ומקומות בילוי לצד פארקים ירוקים מושקעים. הפרויקט בשווי מיליארדי פאונדים לבטח ישנה את קו הרקיע של העיר ושל הסביבה הקרובה לו.  

The Knowledge Quarter

"מושבת הידע", יוזמה של שותפות בין אוניברסיטאות העיר והרשויות המקומיות, לפיתוח המוסדות החינוכיים והמחקר בעיר שמטרתה ליצור מרכז לחדשנות, ידע ומחקר. התוכנית כולל בניית ושדרוג של מוסדות אקדמאיים, קידום שותפויות עם התעשייה, המעודד צמיחה כלכלית ומעצים את ליברפול כמרכז למחקר וחינוך מתקדם.

The Anfield Project

פרויקט הפיתוח של שכונת אנפילד, פרויקט הכולל בנייה של מבני מגורים חדשים, חנויות ופיתוח סביבתי, משקיעי נדל"ן יכולים להנות מעליית ערך ומיקסום התשואה באזור התוסס בעיקר על ידי כמות אוהדי הכדור רגל הרבים המבקשים למצוא מקומות אירוח בזמן המשחקים. 

ביקוש גבוה מצד השוכרים:

המעמד של ליברפול כמרכז תרבותי וחינוכי בשל כמות האוניברסיטאות בעיר, מבטיח ביקוש מתמיד מצד השוכרים ונכסים ברמת תחזוקה גבוהה. כמות גדולה של סטודנטים ושל אנשי מקצוע מתחום החינוך, התרבות, הבנייה והרפואה מגיעים לעיר באופן רציף ומייצרים שוק יציב ומקור טוב לרווח למשקיעים. 

מעבר לפוטנציאל ההשקעה, העיר בעלת אופי ייחודי עם מגוון תרבותי רב, מהווה ייעד אטרקטיבי גם עבור התושבים וגם עבור המשקיעים. העיר מתפארת בהיסטוריה עשירה, עיר נמל שהייתה מעבר ליבוא וייצוא סחורות מאנגליה, לעיר מבנים עתיקים רבים ואייקוניים ביניהם הקתדרלה של ליברפול ונמל אלברט, העיר שחיי הלילה בה עשירים, ידועה כביתם של להקת "הביטלס" האגדית, בעלת משמעות בינלאומית המושכת אליה תיירים רבים המגבירה בכך את הכלכלה המקומית.

עמידות בשוק הנדל"ן:

השילוב של חשיבות היסטורית, דינאמיקה תרבותית וקרבה למתקנים מודרניים, מהווה ליברפול למקום מצוין למגורים, מבטיח זרימה חיובית של שוכרים ומחזק את עמידות שוק הנדל"ן. מקומות התיירות אף הם מגבירים את הביקוש לנכסים להשכרה גם לטווח קצר, טרנד שהתחזק אף יותר בתקופת הפנדמיה. 

למעשה ליברפול עונה עבור המשקיעים על כל הצפיות, שילוב של עיר תוססת מלאת היסטוריה ותרבות עם מגוון שוכרים בעל דרישה גבוה לנכסים להשכרה. שילוב של רכישה במחיר נמוך משמעותית מערים אחרות באנגליה אך מוביל בדירוג הערים המייצרות תשואה גבוהה ביותר לאורך שנים באופן רציף. תוכניות פיתוח עירוניות במימון ממשלתי ופרטי שבשנים האחרונות כבר שינה רבות את הנוף העירוני יחד עם עוד שנים רבות להשלמת פרויקטים נוספים שאושרו והינם בביצוע או לקראת תחילת ביצוע. ערך הנכסים עולה באופן יציב לצד ההתפתחות העירונית וצפוי להמשיך לעוד שנים רבות עד שיושלמו מרבית הפרויקטים. 

 

לליווי והשקעה בבתים צמודי קרקע בליברפול, דרך חברה מקומית בבעלות ישראלית פנו אלינו לפרטים נוספים:

חברת לב פרופרטיס, החברה הגדולה ביותר למשקיעים ישראלים בליברפול, עם משרדים בליברפול לרכישה, שיפוץ וניהול נכסי נדל"ן.


לשיחה עם מומחה נדל"ן וייעוץ להשקעה בליברפול אנגליה

LEV PROPERTIES LIMITED

כתובתנו: 78 Queens Road, Watford, England, WD17 2LA

ניתן גם לשלוח מייל לכתובת: [email protected]

אהבתם? שתפו!

פרסומים דומים: