ליברפול – עיר אחת, שלל יתרונות להשקעה בנדל"ן

      תוכן שיווקי

תוכן עיניינים

משקיעים בנדל"ן? ישנן סיבות מצוינות לעשות זאת עוד השנה! כן, זה זה מצריך טיפה עבודה אבל זה שווה את זה- מומלץ מאד לוודא שהמיקום המדובר והנכס עצמו הם עבורכם ועומדים בדרישות שלכם. ליברפול היא עיר עשירה מאד מבחינה תרבותית ושוקקת חיים, לכן היא מקום מצוין להתחיל להשקיע בו וכמובן "לב נכסים" יובילו אתכם לכל אורך הדרך!
אלו הם כמה מהיתרונות המרכזיים של רכישת נכס בעיר:

העולם כולו בעיר אחת
ליברפול מתוארת כ-"העולם כולו בעיר אחת", זה בהחלט כינוי המתאים לבירת התרבות של אירופה לשנת 2008. עיר המהווה כור היתוך של מגוון סגנונות ותרבויות, עיר בעלת ייחוד ודרך חיים שאופיינית רק לה. נכון לשנת 2023, ליברפול מקום שני באנגליה בכל הנוגע לגלריות ומוזיאונים (לונדון מקום ראשון), וסצנת המוסיקה המשגשגת כללה בין היתר את הביטלס ואת "גרי & פייסמייקרס". אלן הן רק חלק מהסיבות שהתיירות בעיר מהווה שוק מעולה עבור המשקיעים. תושבי המקום ידידותיים ותיירים נלהבים יוצרים בליברפול תמהיל אנושי ייחודי, ובין אם מדובר באזור המזח או ברובע העסקים המודרני, כל אחד יכול למצוא במחוז מרזיסייד (המחוז הכולל בתוכו את העיר) משהו שידבר אליו.

תעשיה וצמיחה
ליברפול מדורגת כאחת הערים המובילות בצמיחה כלכלית פוטנציאלית והיא שחקן מרכזי בכלכלת האזור. בליברפול יש כ- 50,000 אנשי צוות העובדים ב-3,000 חברות, והעיר תורמת כ 3.2 מיליארד ליש"ט שנתיים לכלכלה. אך ייצור אינו התחום היחיד המשגשג בעיר – תעשיית הדיגיטל, המקצועות היצירתיים וגם תחום הבריאות בליברפול עושים גלים בקנה מידה ארצי ועולמי. הצמיחה הכלכלית מביעה עימה עליה משמעותית במחירי הנדלן ויוצרת הזדמנויות נהדרות למשקיעים פוטנציאלים.

תשתיות תחבורה מעולות
בהיותה עיר גדולה, הרחובות המפותלים שלה עשויים לבלבל. לכן חשוב מאד להכיר את האפשרויות השונות להתניידות העיר. התחבורה הציבורית באזור יעילה מאד ומחברת בין העיר צ'סטר, רובע "וויראל", העיר סאות'פורט ושדה התעופה של ליברפול. במרכזי מידע ניתן ללמוד ולהכיר את דרכי ההתניידות. למרבית הערים המרכזיות בצפון ניתן להגיע בקלות ברכבת או באוטובוס. התחבורה המעולה הופכת את העיר למושכת במיוחד עבור אנשי מקצוע צעירים ולמעוניינים להשתלב בעסקים בתוך העיר.

כלכלה חזקה
ליברפול היא בין הערים הגדולות ביותר באנגליה, מעל 1.3 מיליון בני אדם מתגוררים באזור המטרופולין הרחב. אזור זה הוא ליבו של מחוז מרזיסייד מבחינה כלכלית ועמוד השדרה הכלכלי של צפון מערב אנגליה. כלכלת ליברפול מכילה ארגונים רבים במגזר הציבורי והפרטי. כלכלת האזור עומדת על יותר מ-171 מיליארד ליש"ט ומורכבת על יותר מ-317,200 עסקים שונים. כאמור, אם אתם מחפשים עיר גדולה להתחיל לבנות את תיק ההשקעות שלכם, ללא עלויות מיותרים (כמו בלונדון או השוק התחרותי במנצ'סטר).

"לב נכסים" – הזדמנות שלא כדאי לפספס להשקיע בנכסים ובבתים בליברפול
ב"לב נכסים" אנו מחויבים לעבוד ישירות מולכם על מנת להשיג את המטרות שקבעתם לעצמכם כמשקיעים. אנו נקשיב ונכיל את כל הצרכים שלכם לכל אורך תהליך ההשקעה הכולל כ-20 שנות ניסיון וידע שצברנו בתחום הנדל"ן. אנו מעניקים שירות מלא מא' ועד ת', על ידי צוות מנוסה הכולל מנהלי נכסים, סוכנים, מפקחים, אנשי תחזוקה וצוותי בניה.

אנו חברה מובילה המשרתת משקיעים רבים בעיר ומעניקה שירות מקיף ומלא בכל הנוגע להשקעות נדלן. כיום אנו מנהלים כ-900 נכסים בשוק המקומי, וגאים בתיק נכסים מרשים ומגוון.
מעוניינים לדעת עוד בנוגע להשקעות? צרו איתנו קשר- נשמח לעזור לכם!

לשיחה עם מומחה נדל"ן וייעוץ להשקעה בליברפול אנגליה

אהבתם? שתפו!

פרסומים דומים: