המותג שאתם חייבים להכיר – Pulp Up your Business

      תוכן שיווקי

תוכן עיניינים

לכל חג ישראלי יש מנהג שמזוהה עמו יותר מכל, וראש השנה, יותר מכל חג אחר, הוא חג של מתנות.

בראש השנה הקרוב – יותר מתמיד, מגיע לעובדים שלכם לדעת שאתם מעריכים אותם.

לאחר סקר קצר שערכנו במגוון חנויות המציעות מתנות לראש השנה – גילינו שאם יודעים היכן לחפש וחושבים, ליטרלי, מחוץ לקופסה, אפשר לעבור את החג עם מינימום התלבטויות ומקסימום מחמאות על המתנות שבחרתם.

נניח שאתם מחפשים מתנה מפתיעה, לא כזאת שנתתם כבר מיליון פעמים, מתנה שבולטת בים המתנות השגרתיות שכולם נותנים ומקבלים, ואתם יודעים מה – גם כזו שמתחשבת בסביבה, ואפילו – שימושית.

מצאנו עבורכם את המקום המושלם – בלב תל אביב – לבחור מתנה מתוך מגוון ייחודי שלא תמצאו בשום מקום אחר, באחריות.

Pulp זה לא רק נייר – זו פרקטיקה שלמה

אז נכון ש- Pulp הוא מושג מתחום הנייר, אבל לצד מוצרי הנייר תמצאו כאן גם מגוון מוצרים אחרים  שמטרתם לדייק את הסביבה שבה רובנו מבלים את מרבית שעות היום ולעשות אותה ליפה, מעוצבת ופרקטית. מצאנו שב- Pulp יש פתרונות קסם אשר ישדרגו לכם ולעובדים שלכם את חלל העבודה ויהפכו את שולחן העבודה למשטח עבודה מושלם, כך שאתם עלולים להישאר במשרד יותר ממה שתכננתם ורחמנא ליצלן גם העובדים שלכם.

המתנות של Pulp – הלוגו שלכם

"קחו את שאתם אוהבים ועשו אותו לשלכם", אומרת מייסדת Pulp חגית כספי. כספי מתכוונת לאפשרות למתג כל פריט כך שיתאים בדיוק אליכם וישא את החותם הייחודי שלכם, את השם של העובדים שלכם או את הלוגו של המותג שלכם. חשוב גם לדעת כי המוצרים ב-Pulp עשויים מנייר אקולוגי איכותי ונושאים את תו התקן העולמי FSC, תקן שמבטיח ייצור בתהליך בר קיימא תוך שמירה על אחריות סביבתית.

קל להזמין, קשה לבחור…

הנה רק כמה אפשרויות למתנה לחג, מתוך המגוון העצום שתמצאו ב-Pulp:

  • מארז מתנה Better Together שיתוף פעולה של PULP עם  סטודיו Material girlz: מארז פונקציונאלי ואלגנטי לשולחן עבודה, הכולל מגש טובלרונו מעץ מלא צבוע שחור, דפי ממו בצבע לבן המודפסים בגריד מעויינים ייחודי וגם שני ספלי אספרסו עם ידית מקרמיקה בעבודת יד.
  • מארז מתנה Robot On Paper שיתוף פעולה של PULP עם חברת  THEOFFBITS:  מארז חגיגי משולב לשולחן העבודה הכולל מארז להרכבת הרובוט של חברת The Offbits ובלוק ממו תליש, שבתוכו שתול מגנט המאפשר לרובוט לעמוד בנוחות בפינה הימנית של הבלוק המארז כולל גם עיפרון שחור מעץ שחור ומגיע ארוז בקופסת קרטון עם דבק.
  • פד לעכבר ומשטח למקלדת: פד ומשטח ייחודיים אשר כובשים גם את יפן ומאפשרים לכם לארגן את סביבת העבודה במקסימום שיק.
  • טובלרונו קורנר, טובלרונו יהלום, טובלרונו משולב בלוק נייר: אורגנייזרים בוטיקיים מעץ בוק, משולבים בדפי ממו לחדרי ישיבות, חללי עבודה משותפים והשולחן האישי – כולם מעץ טבעי מלא .
  • מחברות פלקסי: עם כריכה גמישה המאפשרת פתיחה של 360 מעלות. המחברת נסגרת עם גומייה שחורה וכוללת כיס למסמכים ומחזיק לעט.
  • מגוון עטים: מבחר ייחודי בשלל צבעים, מידות וסוגים מהמותגים המובילים באירופה, שניתן להזמין בהתאמה אישית עם מיתוג או חריטה לפי הזמנה.

בראש השנה הזה, חושבים מחוץ לקופסה, ומוציאים ממנה מתנה מפתיעה באמת

ב-Pulp מקפידים להציע מוצרים במהדורה מוגבלת ומתנות שלא תוכלו למצוא בשום מקום אחר, תוך תשומת לב לכל המאפיינים הייחודיים שהופכים את Pulp לאחד המקומות החמים ביותר בתחום מוצרי הנייר והאקססוריז לסביבת עבודה:

  • הקפדה על ייצור מקומי בעבודת יד
  • תמיכה במעצבים ובאמנים מקומיים
  • ייצור בוטיקי – ייצור של כמה עשרות בלבד מכל פריט
  • אפשרות למיתוג וחריטת חותם אישי על המוצרים
  • ייצור אקולוגי מתוך מודעות סביבתית, שימוש בחומרים ממוחזרים לרבות נייר 100% ממוחזר, ייצור במים מותפלים ושימוש בשאריות חקלאיות
  • שילוב של שיק, פונקציונליות ואלמנטים עיצוביים מפתיעים
 

עכשיו, כשפתרנו עבורכם את שאלת השנה החדשה – כל מה שנשאר לכם זה לבחור מתוך המגוון האדיר ש- Pulp מציעה.

 

שתהייה לכם שנה טובה ומתוקה!

להזמנת מתנות לעובדים > Pulp

אהבתם? שתפו!

פרסומים דומים: